Contact Details
Name: | Ahmed Al Kharusi |
Job Title: | Assistant Professor in Teaching Methods of Math |
College: | College of Arts and Humanities |
Email: | ahmed.alkharusi@asu.edu.om |
Phone: 25401088 | Ext. |
Resume |
Contact Details
Assistant Professor of Curriculum and Mathematics Teaching
PhD in Curriculum and Instruction in Mathematics from SQU
education
math teaching
Book
Journal paper
آراء طلبة جامعة الشرقية حول التعليم عن بعد في ظل جائحة كورونا
DOI/URL: https://doi.org/10.53671/pturj.v10i2.330
DOI/URL: https://doi.org/10.53671/pturj.v10i2.330
تقييم تجربة سلطنة عمان في التعليم عن بعد في ظل جائحة كورونا من وجهة نظر أولياء الأمور
DOI/URL: https://doi.org/10.53671/pturj.v10i2.326
DOI/URL: https://doi.org/10.53671/pturj.v10i2.326
مستوى رضا طالبات الصف الحادي عشر عن تجربة التعليم الالكتروني عبر منصة جوجل ميت في ظل جائحة كوفيد-19: تجربة مدرسة آسية بنت مزاحم أنموذجًا
DOI/URL: https://doi.org/10.53671/pturj.v10i2.328
DOI/URL: https://doi.org/10.53671/pturj.v10i2.328
الضغوط التربوية وعلاقتها بالرضا عن التعليم الإلكتروني في ظل جائحة كورونا لدى طلاب جامعة الشرقية
DOI/URL: https://doi.org/10.53671/pturj.v10i2.329
DOI/URL: https://doi.org/10.53671/pturj.v10i2.329
Future leadership characteristics among the principals of basic education schools
DOI/URL: https://doi.org/10.18844/cjes.v17i9.7303
DOI/URL: https://doi.org/10.18844/cjes.v17i9.7303
دور معلمي الفنون التشکيلية في محافظة جنوب الباطنة في تحسين البيئة المدرسية من وجهة نظر مديري المدارس
DOI/URL: https://amesea.journals.ekb.eg/article_147998.html
DOI/URL: https://amesea.journals.ekb.eg/article_147998.html
آراء طلاب مؤسسات التعليم العالي بسلطنة عُمان حول تجربة التعليم عن بعدفي ظل جائحة كورونا
DOI/URL: https://digitalcommons.aaru.edu.jo/jaaru_rhe/vol40/iss4/1
DOI/URL: https://digitalcommons.aaru.edu.jo/jaaru_rhe/vol40/iss4/1
دور الرسوم الفنية في إکساب المهارات الأساسية بالرياضيات للتلاميذ بالحلقة الأولى من التعليم الأساسي من وجهة نظر معلماتهم في سلطنة عمان.
DOI/URL: https://amesea.journals.ekb.eg/article_178624.html
DOI/URL: https://amesea.journals.ekb.eg/article_178624.html
The Effectiveness of a Program Based on Problem-Solving in Mathematical Problem Solving among Grade Ten Students
DOI/URL: https://doi.org/10.7358/ecps-2021-023-khab
DOI/URL: https://doi.org/10.7358/ecps-2021-023-khab
The Availability Degree of Digital Etiquette Skills among Principals of Basic Education Schools in the Sultanate of Oman
DOI/URL: https://journalppw.com/index.php/jppw/article/view/442
DOI/URL: https://journalppw.com/index.php/jppw/article/view/442
Characteristics of E-entrepreneurship and E-entrepreneurs in Oman
DOI/URL: https://journalppw.com/index.php/jppw/article/view/432
DOI/URL: https://journalppw.com/index.php/jppw/article/view/432
The Effectiveness of a Problem-Solving Program in Solving the Mathematical Problem among 10th Graders in Light of their Variance of the Mathematical Self-Concept
DOI/URL: https://doi.org/10.18769/ijasos.929068
DOI/URL: https://doi.org/10.18769/ijasos.929068
درجة توافر مهارات تطبيق نظام المؤشرات التربوية لد مديري المدارس في محافظة جنوب الباطنة من وجهة نظر المديرين أنفسهم
DOI/URL:
DOI/URL:
مدى دور مشرفي الرياضيات والعلوم في تحسين أداء معلميهم لتنفيذ سلسلة كامبردج من وجهة نظر المعلمين
DOI/URL: https://armin.journals.ekb.eg/article_81279.html
DOI/URL: https://armin.journals.ekb.eg/article_81279.html
فاعلية برنامج قائم على حلّ المشكلات في تنمية التفكير التباعدي لدى طلبة الصف العاشر في ضوء تباين مفهوم الذات الرياضي لديهم.
DOI/URL: https://armin.journals.ekb.eg/article_81277.html
DOI/URL: https://armin.journals.ekb.eg/article_81277.html
Egyptian Association for Mathematics Education